בלוג משכנתא

24/01/2022

דיור מוגן הפתרון בהה הידיעה לחיים טובים ומאושרים לבני הגיל השלישי ואיך לממן אותם.

דיור מוגן הוא מרכז מגורים המיועד לבני גיל הזהב בד"כ בני 65 ומעלה, העצמאיים המתפקדים באופן מלא ואינם נזקקים לשירותים סיעודיים. הדיור המוגן מעניק לדייריו סביבת מגורים מוגנת ובטוחה עם סביבה חברתית ופעילות המתאימה לבני גילם עם שירותים המותאמים לבני הגיל השלישי.

יתרון הדיור המוגן הוא באספקת  ציוד ושירותים אותם בן הגיל השלישי לא יספק לעצמו באופן אינדיבידואלי. החל מציוד תקשורת ולחצני מצוקה וכלה באבטחה, עזרה סוציאלית, שירותי רפואה, פסיכולוגי, ופעולות תרבות, פנאי ועוד.

המסגרת החברתית ותחושת השייכות מבחינת גיל ותחומי עניין, לרוב בתי הדיור המוגן מאופיינים ברמת שירותים ומתקנים גבוהה : ספריה, מועדון, בריכה, חדר כושר, חוגים, טיולים, הרצאות, סרטים, הופעות ועוד וזאת מבלי להזכיר שירותים זמינים של רופאים, אחיות ומטפלים.

התשלום עבור המגורים בדיור המוגן משתנה אך במבנה המסלולים דומה.

 פיקדון – הפיקדון הוא תשלום חד פעמי על הדירה בבית הדיור המוגן, מדובר בד"כ בסכום של כמה מאות אלפי שקלים עד למעלה ממיליון ₪ שיופקדו ע"י הדייר עם כניסתו למגורים וממנו ינוכו דמי שחיקה שנתיים. יש מקומות שמוותרים על הפיקדון אולם מביאים זאת בחשבון בעת חישוב דמי האחזקה. יתרון הפיקדון הוא בכך שהוא יוצר התחייבות ומחוייבות של הדייר לסביבתו ולביתו לטווח ארוך.

דמי אחזקה חודשיים – דמי האחזקה הינם תשלום חודשי המשולם עבור עלויות תפעול שוטפות ושירותים הניתנים בדיור המוגן. עלות המגורים בדיור המוגן משתנה מבית דיור אחד למשנהו, בהתאם למיקום הבית ולרמת החיים שהוא מספק.

מימון ושהיה בבית דיור מוגן אכן נשמע יקר ובלתי ניתן להשגה. אך ביכולתנו להציע מסלול סביר שבאמצעותו הבעלות על נכס המגורים שלכם, שהשקעתם בו את מיטב שנותיכם, תאפשר לכם בני הגיל השלישי את המעבר המיוחל לאיכות חיים מירבית ללא פשרות.

אל תדחו למחר את מה שביכולתכם להשיג עוד היום. אנו במרחק של שיחת טלפון מכם. יעוץ ראשוני חינם. אין לכם מה להפסיד, רק להרוויח, ובגדול. התקשרו היום 046340050 שמוליק (בן גילכם) נגיש רגיש ומרגיש.

מוגש כשירות לציבור ע"י שמואל מישר, בעלים של מאני-צ'ויס ייעוץ משכנתאות.

 

עוד פוסטים